četvrtak, 13. prosinca 2012.

Moja najbolja prijateljica



Bilo je to jednog lijepog dana kada sam upoznala nju.... Smješnu i veselu Veroniku. Upoznale smo se prvog dana male škole, jako mi se sviđala.

Na početku smo se sramile jedne druge ali kao i običnu smo se jako dobro sprijateljile.
Od tada se stalno družimo i pomažemo si oko svih problema i nevolja.
 To znači da se već dobro poznajemo, skoro pa i 8 godina.

 Imamo puno toga zajedničkog u čemu se slažemo npr. volimo sport, životinje itd...
Ali ima dosta  i toga u čemu se baš i ne slažemo, ali to nema veze.

 Veronika je jako pametna i zabavna cura, kada sam tužna ona me  razveseli, kao da i ništa nije bilo.
 Dok sam s njom stalno se smije, a ja ne mogu da se ne počnem smijat kada govori neke gluposti.
Ona je jednostavno moja najbolja prijateljica, jer je uvijek se samnom šali i zeza pod odmorima i ostalim vremenom koji provedemo zajedno.

 Idemo u isti razred, koji jako lijep i zanimljiv.
Baš sam nju odabrala za najbolju prijateljicu zato što je uvijek svima spremna pomoći.

Nema komentara:

Objavi komentar